wtorek, 11 października 2016

W czasie deszczu...



"W czasie deszczu dzieci się nudzą, to ogólnie zna-ana rzecz
Choć mniej trudzą się i mniej brudzą się ale strasznie nudzą się w deszcz"

Jak się okazuje nie tylko dzieci nudzą się podczas deszczu. Dorośli również. Szkoda, że nietuzinkowy tandem Jeremiego Przybory (autora tekstu) i Jerzego Wasowskiego (kompozytora) nie stworzył równie cudownej i prześmiesznej piosenki o nudzących się dorosłych.
Bynajmniej ja na ten deszczowy dzień znalazłam sobie zajęcie. Po uprasowaniu szafy zalegających, upranych ubrań dzieci, cierpiąc na chwilową bezczynność złapałam szydełko.
Powstała kwadratowa serweta, ze schematu, który już lata świetlne temu zapisałam sobie na Pintereście  https://pl.pinterest.com/pin/574420127455780597/,
Początkowo myślałam o długim bieżniku. Stwierdziłam, że najpierw zrobię jednak pojedynczy element. Będę wiedziała jak się zachowuje i czy wart mojej pracy.
Zakochałam się w tym motywie. Już powstaje większy bieżnik dla mnie i obrus 150x200cm dla zainteresowanej Pani. Użyłam kordonka Madamme Tricote Maxi w kolorze ecru i szydełka 1,2.




Wzór nada się do wnętrz rustykalnych i do bardziej nowoczesnych.           



Ponieważ nadal pada, znikam by dalej sobie podziergać.


2 komentarze:

  1. Będzie piękny obrus.Wzor jest bardzo fajny.Tez sie zastanawialam czy z niego cos nie zrobic.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę robić. Wzór dzierga się przyjemnie bo jest dość prosty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń