piątek, 26 maja 2017

Dzień Mamy :)

   26 maja... magiczny dzień! Dzień Mamy 💕❤
Ja także mam drobiazg dla Mojej Mamy. Niewielką serwetkę z elementów.


 Delikatna, troszkę staroświecka... wykonana z białego kordonka Altin Basak Klasik 50. Po raz pierwszy okrągła serwetka z elementów. Znalazłam schemat w zbiorze gazetek, które zajmują już mi cały regał :) Wzór był tak subtelny, że w pierwszej chwili pomyślałam o grubej bawełnie. Potem jednak stwierdziłam, że spróbuje z cienkiej nici, bo chciałabym aby była filigranowa.


Po zrobieniu pierwszego elementu, zachwyciłam się serwetką jeszcze bardziej. Pierwszy fragment przypominał "gluta" i wróżył konieczność blokowania i krochmalenia, ale był tak subtelny... śliczny.




















 Delikatne łączenia elementów wymagają odrobiny precyzji i jednakowej wielkości elementów. Bordiura, okalająca elementy, ładnie spina serwetkę w całość i nadaje jej odrobinkę więcej "stabilności". Nawet po usztywnieniu, serwetka jest delikatna.




















Mały drobiazg dla Osoby, na którą zawsze można liczyć, która zawsze doradzi i wysłucha lamentów na "zły" świat. Dla Jedynej, zawsze Kochanej MAMY 😙🌹🌹🌹💝💝💝


9 komentarzy: