poniedziałek, 19 grudnia 2016

Bombki

W tym roku, po raz pierwszy, zrobiłam bombki dla siebie :) Jestem z tego powodu szczęśliwa, bo do tej pory robienie bombek nie było mi obce, ale zawsze znajdowało się tylu bliskich i dalszych znajomych, że dla mnie już nic nie zostawało :( Tym razem zaparłam się, nikt nie dostał "mojej" bombki.
Już w tym tygodniu zawisną na choince. I choć reszcie Rodzinki też się podobają, to bez wątpienia najbardziej będą cieszyć moje oczy :)


Po raz pierwszy na bombkach pojawiły się motywy koniakowskie: szyszki, kwiotki ze strupkami, gwiazdki.


Motywy, które poznałam w tym roku i próbuję wykorzystać ich piękno :)





Ciągle je poznaję i to odkrywanie daje mi dużo twórczej frajdy. Koniakowskie motywy wymagają dużo wyobraźni przestrzennej, dużej kreatywności łączenia, bo nie wszystkie motywy można kompilować obok siebie.





Niektóre z moich ozdób są bardzo "ażurowe", jak chociażby ta powyżej. Niektóre bardziej "bogate", z większą ilością elementów, jak ta poniżej :)


Wszystkie powstały z wielką radością.








Ilość koniakowskich motywów jest tak ogromna, że każda z moich bombek jest inna, co cieszy mnie ogromnie.








Powstają jeszcze kolejne, w sumie będzie 12 bombek, każda inna. Wszystkie z koniakowskimi elementami :)
Wszystkim, którzy czytają mojego bloga, życzę spokojnych,zdrowych, pachnących piernikiem, spędzonych z najbliższymi Świąt Bożego Narodzenia. Byśmy w tym bogato udekorowanym czasie znaleźli spokój, wytchnienie, miłość, zrozumienie, aby dane nam było zatrzymać się w biegu, odetchnąć, cieszyć się bliskością Najukochańszych i odpoczywać.








9 komentarzy:

  1. Poza tym, że sa sliczne to baaardzo oryginalne i pracochłonne.Trzeba nad nimi popracować, nie da rady "śmignąć" ze schematu i następna proszę.
    Efakt jednak cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :). Pracochłonne, ale za to cieszą podwójnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam. Życzę spokojnych, zdrowych, rodzinnych Świąt :)

      Usuń
  4. Wiem ile to pracy kosztuje bo robiłam rok temu bombki z wzorami koniakowskimi.Przesliczne są Twoje bombki. Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pracochłonne cieszą podwójnie;)
      Spokojnych, zdrowych Świąt i wszelkiego dobra w Nowym Roku.

      Usuń
    2. Dzień dobry. Czy ma Pani wzory tych bombek? Są prześliczne i chciałabym takie zrobić rodzinie na święta. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Dzień dobry. Dziękuje za miłe słowa. Nie ma schematów do koniakowskich motywów. Nie da się rozrysować takich elementów, niestety ale nie jestem w stanie pomóc.

      Usuń