czwartek, 8 kwietnia 2021

Mon Amour , sekretna chusta

   Internetowy świat czasem zaskakuje. W czasach, gdy przeglądamy "instagramy, fejsbuki i tłitery" fala niezadowolenia, niegrzecznych komentarzy, czyli tak wszechobecnego hejtu jest porażająca.🤨 Czasem jednak pojawiają się promyczki, które czynią codzienność lepszą i wywołują uśmiech na twarzy. Na przekór wszystkiemu w internetach postanowiłam szukać tej inspirującej i pogodnej fali. Pandemia nas nie rozpieszcza, każdy z nas mierzy się z różnymi, własnymi problemami więc warto szukać informacji i akcji, które uczynią nam chwile przyjemniejszymi, bardziej pogodnymi, tych zdecydowanie pozytywnych.😄🥰

Dla rękodzielnika takim promyczkiem stają się cudowne wzory, które może testować, eksperymentować z kolorami i cieszyć się pracami, które wyszły spod jego ręki. 



Postanowiłam zatem skorzystać z nadarzającej się okazji i wziąć udziała w Cal Mon Amour; wyzwaniu, którego efektem miała być piękna chusta. Pomyślałam, że taki piękny otulacz bedzie idealnym prezentem  - prezentem dla mojej Mamy z okazji Świąt Bożego Narodzenia.🎄
Wzorem podzieliła się sama autorka chusty - Magdalena Wąsek, którą na fb i ig można znaleźć jako

Dawno nie dziergałam „grubasków”. To trzecia chusta jaką zrobiłam w swoim „dzierganym życiu”… Chyba się rozkręcam i jeszcze kilka zrobię.

Wzór rewelacyjnie rozpisany, również dla takich początkujących jak ja. Schematy rozrysowane.




O ile do wyzwania przystąpiłam bez mrugnięcia okiem… o tyle wybór włóczki spędzał mi sen z powiek.

Najchętniej wykupiłabym pół sklepu… ale chusta miała być dla mojej Rodzicielki i niestety niektóre kolory (choć moje ulubione) odpadały. Zresztą ilość motków ombre jest tak zróżnicowana, że problem z decyzyjnością osiągał już niemalże masę krytyczną, a moje niezdecydowanie przypominało niezdecydowanie dziecka, które po raz pierwszy trafiło do sklepu z zabawkami…

Ostatecznie padło na „Kokonki” i moteczek z magicznym oznaczeniem A259 w kolorach:  czekolada, brąz, burgund, czerwień.



Chusta była prezentem dla Mamy. Boże Narodzenie za nami, prezent wręczony, rozpakowany, noszony…

Mogę się chwalić ;)





6 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta chusta!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór tej chusty poproszę o wzór zrobię obrus
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór,
      Autorka wzoru jest oznaczona w poście. Proszę zwrócić się bezpośrednio do niej. Po uregulowaniu należności (wzór jest płatny) na pewno otrzyma Pani schemat, a i autorka służyć będzie pomocą gdyby wystąpiły jakiekolwiek niejasności w czasie szydełkowania.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Poproszę o wzór zrobię obrus okrągły na stół przepięknie to pani wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, niezmiernie mi miło, że chusta się podoba. Mi też wzór skradł serce.
      Autorka wzoru jest oznaczona w poście. Proszę zwrócić się bezpośrednio do niej. Po uregulowaniu należności (wzór jest płatny) na pewno otrzyma Pani schemat, a i autorka służyć będzie pomocą gdyby wystąpiły jakiekolwiek niejasności w czasie szydełkowania.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń